لیگ برتر والیبال بانوان| صدرنشینی سایپا و تداوم شکست ناپذیری تیم سردار آزمون

15:33 - 13 آبان 1401
کد خبر: ۴۵۰۱۲۲۷
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
هفته چهارم لیگ برتر والیبال بانوان امروز (جمعه سیزدهم آبان) با چهار دیدار در شهرهای تهران، گنبد، یزد و اصفهان پیگیری شد.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام روابط عمومی فدراسیون والیبال، هفته چهارم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر زنان ایران امروز (جمعه سیزدهم آبان) با چهار دیدار در شهرهای تهران، گنبد، یزد و اصفهان پیگیری شد.

در نخستین مسابقه این هفته تیم صدیق گفتار وارنا در اولین میزبانی خود در این فصل از رقابت‌ها میزبان سایپا تهران بود و سه بر صفر مغلوب نارنجی‌پوشان شد.

شاگردان مریم السادات هاشمی با امتیازهای 25 بر 16، 25 بر 15 و 25 بر 10 میزبان خود را شکست دادند تا به چهارمین برد خود در این رقابت‌ها دست یابند و با 12 امتیاز صدرنشین بمانند.

تیم صدیق گفتار نیز چهارمین شکست فصل خود را تجربه کرد و همچنان بدون برد و امتیاز در انتهای جدول باقی ماند.

در دیگر مسابقه این هفته و در سالن المپیک گنبد تیم سریک میزبان جهان‌بین چهار محال بود و سه بر صفر این تیم را شکست داد.

نماینده گنبد با امتیازهای 25 بر 13، 25 بر 7 و 25 بر 11 حریف خود را از پیش رو برداشت و با چهار برد و 11 امتیاز در رتبه دوم جدول باقی ماند.

جهان‌بین نیز چهارمین شکست خود را تجربه کرد تا همچنان به همراه تیم صدیق گفتار وارنا، تیم‌های بدون برد مسابقات باشند.

در سومین مسابقه این هفته تیم طلوع‌مهر در سالن یگانگی شهر یزد میزبان پیکان تهران بود و به رغم میزبانی سه بر صفر مغلوب این تیم شد.

یزدی‌ها با امتیازهای 25 بر 19، 25 بر 12 و 25 بر 13 نتیجه مسابقه را به پیکان واگذار کردند تا سومین شکست خود را تجربه کنند.

شاگردان فاطمه رشیدی در تیم پیکان در این دیدار که به مدت 80 دقیقه طول کشید، نیز به سومین برد خود دست یافتند و 9 امتیازی شدند.

در چهارمین و آخرین مسابقه هفته چهارم لیگ برتر زنان تیم‌های ذوب‌آهن و مس رفسنجان در سالن ملت اصفهان به مصاف یکدیگر رفتند.

ذوب‌آهن اصفهان پرافتخارترین تیم این رقابت‌ها در جدال صنعتی‌ها سه بر یک به پیروزی رسید تا نماینده اصفهان به سومین برد خود دست یابد.

مس رفسنجان در ست نخست 25 بر 20 به پیروزی رسید، اما در ست‌های دوم تا چهارم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 19، 25 بر 23 و 25 بر 20 نتیجه را به حریف واگذار کرد و به یک برد و سه امتیاز خود در جدول اکتفا کرد.

*جدول لیگ برتر والیبال بانوان در پایان هفته چهارم:

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *